Service op maat

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Of dat u gebruik wilt maken van onze omruil garantie bij een meetfout.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdek kunt u via onderstaan formulier contact op te nemen met ons. Een melding van transportschade of ander gebrek bij levering kunt u tot 2 maanden na bezorgdatum aan ons melden. Met uitzondering van de omruilgarantie, meld uw meetfout binnen 14 dagen na bezorging. Mocht uw product binnen ons garantie van 3 jaar gebreken tonen, neem dan ook contact met ons op.


OM uw aanvraag zo goed en spoedig mogelijk te verwerken, vragen wij u onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Zodat onze medewerkers direct de juiste informatie hebben om u spoedig van dienst te zijn.

Service aanvraag starten

Volg hieronder de stappen

Voer hieronder uw factuurnummer in:

204 beoordelingen 8.7

Benieuwd wat onze klanten vinden?

Lees hier de beoordelingen van onze klanten

Goede kwaliteit
mooi afgewerkt en stevig
Marnix Vermoesen
Geweldig!
Werkt geweldig
Rene
Fantastisch!
Uitstekend materiaal en paste perfect
Rene
Fantastisch!
Goede service! Heel tevreden met het gemak van plaatsen en de kwaliteit van de hor.
Susan
Geweldig!
Mooie rolhor
Marin
Aanrader!
Niet op aan te merken, prima product.
Ben de Brabander
Top!
Echt een hele fijne hordeur. Mooi dun profiel en valt daardoor bijna niet op in het kozijn. Zeker een aanrader!
Noortje BRUIJN
Fantastisch!
Prachtig product, maatwerk en snelle levering!
Frank Lemeer
Stevig materiaal
Mooi product. Eenvoudig te plaatsen
Martin
Stevig materiaal
snel geleverd en mooi product.
Marten van Seijst