Service


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Of dat u gebruik wilt maken van onze omruil garantie bij een meetfout.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdek kunt u via onderstaan formulier contact op te nemen met ons. Een melding van transportschade of ander gebrek bij levering kunt u tot 2 maanden na bezorgdatum aan ons melden. Met uitzondering van de omruilgarantie, meld uw meetfout binnen 14 dagen na bezorging. Mocht uw product binnen ons garantie van 3 jaar gebreken tonen, neem dan ook contact met ons op.


OM uw aanvraag zo goed en spoedig mogelijk te verwerken, vragen wij u onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Zodat onze medewerkers direct de juiste informatie hebben om u spoedig van dienst te zijn.

 

Retourformulier



Vul hieronder uw retouraanvraag in en we nemen zsm contact met u op.


    Ter verduidelijk ontvangen we graag ten minste 1 foto*