Na ontvangst van de betaling neemt de monteur binnen 48 contact met u op voor het maken van een meetafspraak.
De in te meten raampartijen dienen vrij toegankelijk te zijn en zaken als stucwerk, plaatsen van vensterbanken, plinten etc. volbracht.
U dient zelf aanwezig te zijn bij het inmeten zodat wij alles met u kunnen doornemen.
Mocht er betaald parkeren bij uw adres van toepassing zijn, worden eventueel parkeer kosten achteraf aan u doorberekend. Mocht de monteur gebruik kunnen maken van een bezoekersvergunning zal dit fijn zijn.
Mocht u na de meting een andere meetwijze wensen of van productkeuze wijzigen zullen er kosten in rekening gebracht worden voor de tweede meting:
Na het inmeten ontvangt u op werkdagen binnen 48 uur een definitief orderoverzicht.
Indien de maten, aantallen en/of producten achteraf veranderen zullen de kunnen de prijzen ook veranderen.
U dient uw order of offerte zorgvuldig te controleren. Luxehorren.nl . is alleen verantwoordelijk voor de maatvoering, zelf bent u verantwoordelijk voor de juiste productsamenstelling zoals o.a. kleur en type product.
Na het betalen van uw order gaat deze meteen naar de productie, er kunnen geen wijzigingen meer worden doorgevoerd. Mocht u toch nog een wijziging willen aanbrengen, dan kunnen daar kosten voor in rekening worden gebracht. Er moet altijd met de fabrikant overlegd worden.
Orders dienen vooraf inclusief montage kosten worden afgerekend. Tenzij er andere afspraken zijn gemaakt met Luxehorren.nl.
Wanneer u verschillende orders plaats kunnen er nuanceverschillen ontstaan in kleur en/of glans. Houd hier rekening mee.
Na het inmeten kan er niets meer aan uw raampartijen veranderd worden dit kan de maatvoering beïnvloeden. Mochten er toch wijzigingen plaatsvinden neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Luxehorren.nl. Aan de wijziging kunnen kosten verbonden zijn.
Wanneer uw order om enige reden vertraagd is, stellen wij u hiervan op de hoogte. Wij geven naar aanleiding hiervan geen korting of de mogelijkheid tot annuleren. Annuleren is alleen mogelijk wanneer de order later dan 30 werkdagen wordt geleverd. Dit betreft alleen de levering van de producten, niet de tijd tussen levering en montage. Zie hiervoor ook onze voorwaarde van Stichting Webwinkel keur.
Montage
Oude producten dienen verwijderd te zijn, als dit niet het geval is zullen hier kosten voor in rekening worden gebracht á €15 per product plus eventueel extra arbeidsloon voor het gereed maken van de ramen of deuren.
De ruimtes dienen vrij toegankelijk te zijn voor montage. Mocht dit niet het geval zijn, kunnen er extra kosten gerekend worden, voor het toegankelijk maken van de ruimtes.
Mocht bij de montage blijken dat er aanpassingen zijn geweest aan de raampartij, na het inmeten, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht om alsnog de producten op een juiste wijzen de producten te kunnen monteren. (Denk hierbij aan extra materiaal, inkorten producten. Aanpassingen aan plinten, vensterbanken ect)
Het kan voorkomen dat de afspraak door onvoorzienbare zaken niet nagekomen kan worden. In dit geval zullen wij u tijdig informeren en een nieuwe afspraak inplannen.
Na montage dient u alle producten te controleren en te tekenen voor oplevering, reclamaties van beschadigingen worden hierna niet meer geaccepteerd. Uiteraard heeft u garantie op de goede werking van het product en de montage.
Mochten er gebreken zijn tijdens de montage, die niet direct opgelost kunnen worden door de monteur, zullen we zo spoedig mogelijk een servicebezoek inplannen. Alle gebreken worden meegenomen op het opleverformulier. Binnen 48 uur zullen wij contact met u opnemen met een oplossing. Dit geeft u geen recht op compensatie of kortingen.